33823.jpgMihin joutuuisinkaan ilman musiikkia? Jo pienestä pitäen olen ollut kiinnostunut musiikista, etenkin raskaasta musiikista mikä myös hevinä tai metallina tunnetaan. Minulla on semmoinen muistikuva päiväkodissa ollessani, että muut kuuntelivat lastenlauluja ja minä kuuntelin kasetilta Nirvanan Smells like teen spirit:iä :) pelottavaa! Se siis lapsuudesta :-)

Vähitellen musiikin kuuntelu muuttui musiikin soittamiseksi, mutta vasta kun tulin yläasteelle. Olin aina haaveillut, että soittaisin tai laulaisin jossakin bändissä. Tämä toteutui kun pääsin yläasteelle ja ensimmäiset musiikkitunnit olivat ohi. Tutustuin minusta vanhempiin "koviksiin" ja he ottivat minut bändiinsä laulamaan. Tuona aikana soitimme vain ja ainoastaan Metallicaa.

 

Kuten kaikki tietävät, että musiikin soitto ei tapahdu ilman alkoholia :-)....no ei siitä sen enempää!

 

Muutama vuosi siinä vierähtikin, mutta sitten olimme musiikintunnilla ja jäimme välitunniksi hieman soittelemaan. Otin basson käteeni ja aloin soittamaan Maken ja Jarkon kanssa. Siitä se sitten lähti. Make pyysi minua soittamaan bassoa heidän porukkaansa ja minä suostuin! Aloimme treenata hieman raskaampaa musiikkia (children of bodom ja dissection) METALLI JYRÄÄ!! no joo...

Bänditoiminta on jäänyt sittemmin minulle päälle ja se on todella tärkeä osa elämääni. Kuten musiikki yleensä! Musiikkimakuni on tietenkin laajentunut todella paljon viime vuosina (kuuntelen jopa räppiä), mutta Keep the metal FLOW!!!

saavutuksiakin on bändin kanssa tullut, sillä olemme olleet 51koodia, Ruoskan ja Diablon lämppäreinä ja tulevaisuus näyttää lupaavalta!! :-)

en tiedä mitä järkeä tässä tekstissä on...:-)